Saturday, May 23, 2009

TAK PERNAHKU LUPA..

Dialah antara sahabat baikku yang paling aku sayang..Pendorong dan pemberi kata2 semangat disaat aku masih setahun jagung dalam arena perguruan..Dalam keadaan tercari2 identiti guru yang bagaimanakah aku inginkan..Malah kami sama2 mengandung semasa posting di SMKSKI..Sama2 pindah rumah dan berlumba2 hias rumah nak bagi cantik..Kira banyak jugalah persamaan kami..Malah kami masing2 dah saling kenal minat, kesukaan dan apa yang tak suka.Kira can get along eachother..Kak Su,Kak Is..yan sayang akak berdua..
Yan sayang akak berdua..Mmmmmuah...Thanks 4 being such a good friend of mine..

Dan aku kini sangat2 sedar yang insan bernama SALIMAH FARISYAH sangat menghargai persahabatan kami..Bagaimana??Biarlah aku, Suzanah dan Dia sendiri yang menginterpritasikan nilai persahabatan kami..Dan maafkan yan andainya yan terleka..Terima kasih juga kerana sering mengingatkan yan..Syukran sangat2 kerana akak2 menyayangi yan seadanya..Air mata akak dah membuktikan segalanya..Milik siapakah hati ini..Lembut bagaikan sutera..
Wajahnya tenang..Tenangkah Hatinya??Pe pun antara kami, Kak is lah yang paling ciwek..He2..
Renungan matanya memberikan seribu makna..
Yang paling ciwek tapi paling cun dalam kalangan kami..Bodeklah tu..Tak..Ikhlas ni....

Semoga persahabatan kita akan kekal sampai bila2..Biarlah usia persahabatan kita akan panjang biarpun Kak IS dan Kak Su telah dulu meninggalkan yan (pencen) He2..Dan yang penting kita tak akan pindah kan??Kerana untuk membina hubungan baru bukanlah satu perkara yang mudah. Malah memupuk rasa sayang dan saling percaya sesama kita bukanlah satu kerja yang enteng..Dan buat rakan2 yang turut menceriakan yan sepanjang yang di sekolah..kak zana, kak jai, kak zai, kak kin..dan lain2..terima kasih banyak2..Tak lupa buat rakanku kak mazidah, wazir dan kak ti..Thanks kerana memberikan kenangan manis buat yan..
Hai..nilah di pakar men'snap' gambar curi di SMKSKI..Jaga2..
Say hi to ZID..How r u..

Last but not least..My soulmate..Hubby..Terima kasih tak terhingga kerana abang dan anak2lah kenangan terrrindah, paling..sangat... sepanjang hidup yan..I LOVE U ALL..






No comments:

Post a Comment