Wednesday, September 9, 2009

DEDIKASI BUAT KAT MAZIDAH SAYANG

Sempena Ulangtahun kelahiran Sahabat paling setia, paling membantu, paling memudahkan rakannya, paling menghargai sahabatnya dan paling2 yang lain di tarikh yang cukup menarik dalam bulan yang cukup indah 9.9.09..Yan mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir akak yang ke tut... yang penting masih berjiwa muda..Tiada hadiah yang lebih berharga mampu yan berikan sempena ulangtahun kelahiran akak kali ini melainkan persahabatan yang tidak ternilai daripada yan ..Terimalah ia kerana yan sangat mengharapkannya..Biar ia kekal sampai bila2..

<>

Insan bernama Mazidah..Dia seorang yang sangat menghargai persahabatan dan sentiasa berusaha untuk memperbaiki hubungan sesama insan..Sesiapa sahaja yang mengenali insan bernama Mazidah pastinya dikategorikan sebagai insan terpilih dan bertuah..Kerana dialah satu2nya insan yang sangat memudahkan orang lain..Sangat membantu dalam banyak segi...Bukan sahaja dalam bentuk material, malahan sokongan moral dan emosi di saat2 kita memerlukan.. Semoga dihari lahirnya kali ini akan bertambahlah keberkatan dalam hidupnya sekeluarga dan Mazidah akan sentiasa berada dalam lindunganNYA..Amin..

Insan yang mesra dan mudah bergaul dengan sesiapa sahaja..Membuatkan kita tak terasa jauh..


Senang bersahabat dengannya..Malah bermulanya penyatuan 3 sahabat adalah berpunca daripadanya..Maka Dang Anum, Tun Teja dan Hang Jebat bersahabat selamanya..

1 comment:

  1. Kiut kucing2 'kita' tu Yan. Akak yang tengah.... cerah sikit. Yan yang kelabu...penyejuk hati. Wakjier yang tompok2 tu... sebab dia banyak emosi... Jap ok, Jap tak Ok.

    Apa pun... terima kasih. Akak sayang U All berdua. Menjadikan hidup akak ceria.... kalau tak pada korang berdua... sape yang nak orang evergreen ni... kau orang je yang nak kan akak... he3. bertuah kawan dengan korang.... akak jadi muda gitu...

    Akan terus sayang korang....

    ReplyDelete