Monday, February 1, 2010

SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRANMU SAHABATKU..

Dikesempatan yang ada ini, aku ingin sekali mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada insan bergelar sahabat, kawan, rakan dan abang yang paling setia buatku WAZIR...Semoga di ulangtahun kelahiran kali ini menjanjikan 1001 kebahagian buat anda dan isteri..Kehadiran WAZIR ke SKI banyak membantu yan..Terutamanya dalam mengajar yan erti menjadi guru sebenar..Semoga Allah sentiasa merahmati WAZIR dan KAK T..Kebahagiaan milik anda berdua..Insyaallah..

Tiada hadiah paling bermakna buat yan melainkan mengenali diri WAZIR sebagai sahabat susah senang yan..Sahabat air mata yan..Semoga tahun ini dan tahun2 mendatang WAZIR akan tabah melaluinya dan sentiasa tenang setiap masa.. Semoga persahabatan kita akan kekal selamanya walaupun kita terpisah namun yan akan tetap menjadi pendengar dan sahabat yang setia..

  • Jagalah Diri...
  • Jagalah hati...
  • Jagalah kesihatan...
  • Senyumlah selalu kerana senyuman wazir penyeri..
  • Semoga Allah melimpahkan RahmatNYA kepada Wazir sekeluarga..

Semoga kebahagiaan menjadi milik abadi Wazir setiap masa.

Ucapan happy besday 2 uncle wazir daripada Ika dan alya..they also wish u 2 have a nice day ever..

Assalamualaikum salam penuh ukhwah daripada yan sekeluarga untuk wazir diulangtahun hari kelahirannya...Pesanana untuk wazir..belajar2lah tidur secukupnya..Jangan asyik berjaga sahaja..Kurangkan berfikir benda yang menyesakkan kepala..Free your mind..And let people say what they want to say..As you said.." ADA AKU KISAH????"Pedulikan...Enjooyyyy....JERAM dah menunggu...





No comments:

Post a Comment